sömn problem!

Shit alltså, att de ska vara så svårt att sova!
Sally sover då iaf, hon snarkar för fullt.. Nå är hon som söt :)


Jag vet helt ärligt inte upp eller ner just nu, jag försöker finnas till för Sally men inte ens de känns som jag klarar av just nu..
Jag vill bara att allt ska bli bra igen, tänk om de här aldrig hade hänt! Fyfan vad jag hade mått bra då, men just nu är de sista jag gör är att må bra!


När vi for på våran lilla "roadtrip" gjorde nog ganska mycke, visst var de kul.. Men jag tror att de blev värre än de var..
Asså jag hade behövt en enkel resa härifrån ett tag, jag vet att man inte ska rymma från problemen, men för ett tag liksom?
Att gå på en nit lott är inte de bästa, men ibland gör man de! Då är de bara hoppas på att allt fixar sig igen, även fast de kan ta tid..


På tal om ingenting, man ska inte klaga egentligen, men jag har förjävla ont i mina fötter, eller iaf högra..
Aja, bara att kämpa!
Från och med nu är de skolan, Zacke & Sally som kommer få min tid, ja och så Cici och Emma...


Aja, jag fortsätter väl se på tusenbröder nu!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0