daaamn!

Hahahaha, nu är jägern slut, och jag är full............

Och jag har bestämmt mig!
Haft några djupa diskutioner jag och Cici ikväll, de behövdes..
Och så klart så pratar man ju bättre på fyllan, så säg egentligen vilken detalj som inte kom fram!

Men men, from måndag blir de andra bullar!
Måste nog ha nån dag till att tänka så, måndag blir skit bra! :)


Men nu ska jag fan sova, försöka ta mig upp tidigt imorgon och följa och lämna sally hos Mia och Sampe, sen handla me E och C.. Och sånt..
Sen imorgon kväll 30års fest, sen till Mattias som fyller år, och Cici vill ha me mig på krogen.. (får se hur de blir me den saken, men de går att diskutera)
Aja men sov gott, tjaaarå!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0