31 Januari 2011

Kom nyss hem från Fills, fett kul kväll alltså.. :) Först drack vi kaffe och surra på, sen for jag och Fills ut och körde skoter, daaamn va skön Peder's skoter är på tal om ingenting, kändes knappt att man körde! :)
Sen for vi tillbaka till Fills, och skulle gå in.. Men slutade med att vi tog hans skoter också, haha.. Körde runt stor rundan, och efter de har jag lärt mig att ALDRIG ligga baki Philip igen! Speciellt om jag kör hans skoter som har världens kortaste ruta liksom!
Inte okej, haha... Sen gick vi in, jag höll garanterat på att frysa ihjäl.. var nog tur att jag inte tog min "vatten täta" foppa toffla! :)
Hade ett par 45or på mig, snacka om båtar =) Men de gjorde inte ont i foten iaf, och de var varmt..
Aja, de var liks förbannat en helt underbar kväll, tack till familjen Bergmark! :)

Och nu ska jag iaf gitta till neder våningen och se lite tv tänkte jag, om dom ser nå intressant vill säga, annars tar jag täcket och lägger mig här uppe och ser! :)
Och myser med Zacke och Sally också så klart, om dom nu inte är tråkiga och promt ska ligga där nere! :p haha


Han finns i mina tankar HELA tiden, de är jobbigt. Men he är bara åh kämpa!


Over and out!
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0