30 Januari 2011

Jahaja, skulle på krogen igår med Cici och Sandra, men de blev att vi släppte av dom och jag och emma for till akuten, var klumpig igen så fick båda fötterna överkörda.. De var ju inte så coolt! Åkte rullstol osv, haha.. båda fötterna är iaf svullna, men den högra är värst, den får jag inte på en vanlig sko på, så måste ha foppa tofflor på högra foten.. ser komiskt ut!
Aja, emma for till kiruna idag.. så bara jag, cici och sally hemma nu då ett tag fram över.. De är ju kul de också så klart.


Och på tal om ingenting, så har jag börjat må väldigt bra, tror jag håller på att komma på rätt bana igen, att kunna släppa allt.. :)
Eller rättare sagt, gå vidare.. Varför stå och stampa hela tiden liksom?

Men en sak är säker, du vet att jag tycker att du är en helt underbar och speciell kille, och jag hoppas att vi kan vara "vänner" iaf.
Kan bli en bra vändning de här, säger inget mer just nu, för jag är inte säker, men de känns som de! :)


Nu ska jag försöka mig på att gå ut och gå med Sally, sen kasta mig i sängen och så får vi se om jag klarar av att gå till skolan imorgon, annars får jag ringa och prata med Ubbe.
Men men, sov gott och ha de bäst allihopa! :)


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0