28 Januari 2011

Jahaja, kanske inte blev som de var tänkt riktigt.. Eller som Emma tänkte..
Hur som helst så är Umeå en fin stad iaf, kanske liiiite svår att hitta i till en början men kommer säkert fler gånger man far dit..
"I mina ögon betyder han mycke mer än dom flesta!" och jag står för de!
Äh, alltså ja vet inte vad jag ska skriva, just nu känns allt bara helt upp och ner. Sov iaf jäävulska gott på vägen hem, men har sovit ännu godare när vi var hemma, kanske för att jag har snuskigt ont i ryggen..

ume trip.

trött tjej? typ ja.. Och ni behöver ju inte granska bilden till 100%
(tog bilden av emma iaf)


Aja, men nu ska jag nog kasta i mig en macka eller nå.. Hungrig som fan, men har dock ingen matlust.
Ha de bra!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0