2 Februari 2011

Jahaja, dagen började med att, hmm.. ja vet inte.. eller jo, att jag somnade om efter jag hade pratat med min mor, sen klev jag upp och diskade och sånt, eller jag hant typ diska halva disken, sen kom mats och hämta mig, och där står jag i pyjamas byxor :p haha =)
Nå väl, sen packa jag, och allt sånt, så jag for till byn och Cici till Jokkmokk :) Hoppas hon får kul där :)
Och Emma är ju i Kiruna, :)
Så har inte gjort mycke idag, tagit de lugnt och färgat håret och varit social med Carina, Peder och Philip..

Imorgon blir de iaf skoter med Philip, och de ska bli feeett kul! :)
Längtar som fan!


Idag är de 2 år sen Jimmy gick bort, tänk att tiden går så fort alltså!
Och du hade hela livet framför dig, huvva.. De är en orättvis värd vi lever i..
Du är grymt saknad Jimmy! <3


Aja, nu ska jag se tusenbröder på datan sen ner till tvn när den blir ledig hade jag tänkt kanske, annars sova! :)
Puss tjarå! =)


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0