29 November 2010

Ny dag och nya möjligheter..
Idag blir de att plugga körkorts teori hemma och bara umgås med Sally :)
Sen ska jag diska, dammsuga och skura.. Tänkte även kolla om de finns nån tvätt tid när jag ändå håller på..
Inte så kul men de är ju ett måste..

Har även hunnit med ett långt och trevligt samtal med Emma imorse..
Är ju som roande, ibland iaf.. Inte imorse kan jag ju säga..

Emma: Vänta, de kommer en gubbe.
Sara: Okej.
(prat i bakgrunden)
(gubben gick och de blev tyst)
Sara: hallå?!?!
Då la jag på, Emma ringde upp på typ 1 min..
Emma: oj förlåt, jag glömde bort dig!

haha de är ju som snällt :P haha.. elleeer?!


Har ont som fan i nacken och höger axel på tal om ingenting, så blir inte många onödiga lyft idag..
Aja, ha de bäst :)


/ S

Kommentarer
Postat av: Emmman

Jag tyckte de var jätte snällt att jag iaf reagera att telefonen som låg mitt framför näsan på mig börja lysa ;P och jag ringde ju iaf upp :D

2010-11-29 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0