28 November 2010

Shit va tiden går fort alltså..
Just nu sitter jag och lyssnar på nå musik på spotify, och kollar när Sally springer i sömnen.. He är som lite kul att se ändå :)
Emma for till Kiruna för ett tag sen också, så nu blir de hm.. 11 dagar utan sambon, kommer bli tråkigt utan våra små bråk och diskutioner =) Fast finns ju iofs nå som heter telefon ;b hehe..

Förutom de så var vi och handla i veckan, damn de blev dyrt för plånboken...
Så nu blire fan inte att handla nå mer! ( om de inte behövs vill säga ) haha!

Förutom de så går de ganska hyfsat med körkortet, just nu sitter jag bara och försöker ta mig igenom R faserna, satan vilket helvete de är! ;o
Men de är väl så de ska vara ibland också? ja menar, sitter me 3 körkorts böcker, haha.. ja då kan man ju inte missa nån information iaf ;b haha..

Nej men nu ska jag fortsätta gorma på hemma, sen fundera på vad man ska laga till middag? hmm..
Aja, de återstår att se.. : )
Ha de bäääst folket! ;b


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0