2 December 2010

Hahaha ja jisses, igår så umgicks jag med Martina, sautan så kul de var.. Jag och Martina fram och Sally och Cliff bak.. haha, ja de var som värsta gruppen.. asg!
Att man kan ha så kul liksom till nått som inte ens var humor :P eller iofs, har man dålig humor så kommer man väl med dåliga skämt?!

Sara : en fisk
Martina : en mås
Sara : en fiiiiskmås! xD

haha, ja nå vare kul alltid..

Idag har de inte hänt mycket, lite pluggande av teorin, kramats me Sally och så varit på gallerian med Cici en sväng :) Kul att träffa na, var som ett tag sen.. Jo just ja... Har ju bokat tvättstuga också..
Så imorgon blir de att tvätta, och senare på kvällen ska de tydligen vara Boden vinter crusing?
Så får se om de blir nån grogg och åka nån sväng eller nå, ska väl iaf umgås med Martina imorgon efter som hon ska sova hos sin mor.. :)

Jag och Cici var ju ute och körde idag förresten, de brann i en villa i Vittjärv, fan va hemskt.. Då kom jag att tänka på branden ang Daniel's och doms hus.. huvva så hemskt de är.. Tänk att de redan har gått ett år sen de hände.. :( Saknar han, tänk alla gånger vi fick fara och leta han, eller när vi hade "fest" enligt Olle när vi skulle äta tacos och bara mysa på.. Men han har de bättre där han är nu...

Nå men nu ska jag se lyxfällan sen gå ut och gå med Sally, så ha de bäst! :)


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0