Voi voi..

Ja voi voi, for till byn för att hämta andra gitarren till guitar hero.. Men blev lite mer än så.. Fick för mig att koppla i baslådan, så jag börjar ju gorma i skuffen, fick en pannlampa av Emma så jag skulle se nått, så när jag står och håller på, så ser jag att dörren far upp... Vem är inte de då? Jo Zacke, då tog han friheten att rymma ett tag... Ojoj, rymmnings benägna hund!!
Så då vare bara att fara runt och leta han, efter 30 - 45 minuter (?) så hitta Mats han, haha.. vet ju en som var glad över att ha fått springa iaf, :)
Sen så tog jag gitarren så får vi, basen gick de åt helvete me men de blir nog bättre när vi får en ny strömkabel dit, som är någolunda tunn.. och inte en kabel som är hur fet som helst från en CAT maskin! :) haha!

Och på tal om ingenting, så har Cecilia fått väldigt fint i tvrummet =) Lite små mysigt faktiskt, aja.. Nu är de så här att nu tänker jag ta och dra i mig nå mat, vilket blev senare än de skulle, och sen tänker jag dra i mig en öl och spelar guitar hero! ;D

Ha de bäst folket!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0