Vilken morgon...

Fyfan vilken morgon, har jag lyckats sova nå? neeej inte ett smack! Såå inte okej!
Hade kunnat göra vad som helst för nån timmes sömn seriöst, men kan ju fan inte sova.. Ojoj, och inte nog med de så börja grannarna sjunga kring halv 7 på morgonen! Hur fan skulle man ens kunna sova till de?! De låter ju så förjävligt så tillå med en död skulle återuppstå från graven!! Redigt jävla less just nu alltså, pratade med morsan också, hon har typ ringt BodenBo..
Men vilka jävla clowner!
Helst av allt hade man kollat på en ny lägenhet, lååångt ifrån sveafältet! Fast bäst av allt hade väl varit ett hus?!
haha, kan ju alltid skaffa ett hus på hjul.. ;D *skrattar*
Nå väl, fick besök av Emma kring 4 imorse, haha.. Men tror hon slocknade efter de.. :)
Ringde N nyss också, svarade han när man ringer? typ nej.. Pigg och glad eller? Men ska väl dra på mig nå kläder och sen ringa igen, annars ger jag upp.. :p
Aja, nu gå och kasta i mig nån macka sen börja dra mig mot skolan!
Bloggar senare! Tjaaarå...


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0