Toppen kväll..

Haft en toppen kväll me B-syster, älsklings tess och den snälla buskiga chauffören daniel hahaha..
Vilket jävla smeknamn han fick, aja.. Var iaf en toppen kväll att umgås me dom :)
Just nu ligger jag i sängen och skriver lite blogg och nöter spotify, de kan behövas ibland också..

Nu har jag bestämmt mig, man kan inte vara en om att vilja grejer.. Så nu tar jag och backar! Trodde den stunden skulle komma för länge sen men inte de, är glad att den inte gjort de men jag står bara inte ut av allt snack!
Så från och med nu lever jag dagen som den kommer, en dag i taget! Jag menar, man kan ju lika vara död imorgon, de vet man ju inte...

Men när du är berädd och vågar, så kan du komma tillbaka.. Att stå och stampa på samma fläck hela tiden är liksom inte min grej, de ska hända nånting!
Så nu är valet i dina händer, men jag tycker verkligen om dig! de vet du... För mig finns de ingen annan!

Just i fan, höll ju nästan på att glömma... Satt och surra med Amanda igår, så nu är de planerat en ö-viks resa, + en modo match tyvärr.. :) men de kan ju bli kul...


aja, nu ska jag fortsätta gorma på.. ha de bääst!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0