Irriterad...

Har gått och kännt mig små irriterad hela kvällen, gillar de verkligen inte med tanke på att de går ut över Cecilia och Emma.. (förlåt!)
Men de här måste nog få ett slut nu, även hur ont de än kommer göra, börjar fundera på om allt bara är en jävla lek?
Kan ju bara säga att jag har aldrig kännt mig så jävla kall som nu, tror de här kommer ta död på en hel del..
Allting har en gräns, och du har nog passerat den för länge sen tyvärr.. Nu ger jag upp, de tyngsta av allt kommer bli att ta bort dig från facebook, msn och telefon när jag verkligen måste inse att de är lika bra, just för att jag skulle inte klara av att se dig med en annan!
Låter säkert skit töntigt, men de är nog så de ligger till..
Men de tar jag nån annan dag när jag känner att jag klarar av de, tills dess så kör vi en tyst period tror jag närmare bestämmt!
Aja, nu försöka sova så man kanske tar sig till skolan imorgon om de inte är lika kallt som idag!


Förbannade ketchup jävel!



Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0