Glömma och gå vidare!

Jag och Emma satt och pratade här för några dagar sen, om att man håller sig fast vid vissa personer.. Vem/vilka vill jag inte riktigt säga..
Men de är nått som ska bli ändring på iaf, de måste liksom få ett slut, ofc att vissa betyder mer än andra..
Ibland så måste man bara glömma och gå vidare, de kan vara jobbigt men de är sånt man får ta, för livet är fan ingen dans på roser!
Det har snart gått ett år, har släppt taget ganska rejält.. Men de är nånting som gör att man sitter kvar ändå, vet inte riktigt vad eller varför..
Kan ju vara för den här trygghets känslan som finns, men spelar ändå som ingen roll ibland måste man inse liksom, även om de gör ont!
Och jag har just insett, från och med nu är de vägen rakt fram som gäller, inga höger eller vänster svängar..
Du borde göra likadant, släpp taget och bli lycklig :) De är du värd, och mycket mer än så! Du kommer alltid betyda mycke för mig, fast på ett speciellt sätt..

Nä nu ska jag ge Sally nå mat och kramas med henne ett tag :)


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0