Chill kväll..

Jahaja, tog sparken till Fills och drack kaffe med han och Carina, mycket trevligt :) Såg antikrundan och bara surra på, förutom att jag blev snorigt trött och höll på att somna! haha,.
Men blir nog att slå på en bild och försöka somna till den skulle jag tro, och ev försöka ta sig upp och fara till körskolan imorgon :)
aja.. nu ska jag se om de finns nån bra film på datan..
Btw, Nicko på väg mot stjärnorna var faktiskt ganska hyfsad ;D

Att ha en stalker efter sig som inte fattar är nog de hemskaste jag någonsin varit med om...
Jag tog bort han från facebook igår för jag tyckte han var läskig, och idag har han försökt lägga till mig 3 gånger till.. Snacka om att man måste vara trög!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0