27 Januari 2011

De första jag får höra när jag klev upp imorse av Cici var "vem prata du med inatt?" haha fick ett gott skratt, med tanke på att jag inte har pratat med nån :p inte vad jag vet iaf, så måste ha pratat i sömnen skulle ja tro..
Sen när jag ringer morsan så frågar hon mig vad Emma ville när hon ringde 03:58.. och jag blev som ett frågetecken och sa "haha jag tror inte hon vet att hon har ringt" och mycket riktigt så var de så.. Lät iaf kul :)
Sen har vi varit till Heden och Cici har hämtat mer grejer så nu har hon fått ta byrån och stoppa in alla kläder och sånt, kan ju behövas.:)


Nåväl, nu blir de att stöka hemma ett tag, sen se nå film och gorma på.. Kanske kramas med en söt :) vem vet..
Puss!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0