25 Januari 2011

Dagen börja med att jag for till skolan, var där till typ två tiden.. sen for jag hem, hjälpte emma me den sista tvätten.. :) Sen for vi ut på stan och shoppa, de var faktiskt kul, men de sved i plånboken.. :p men ibland äre kul att slösa lite ;b
Har iaf köpt snyggaste pilotbrillorna ever, med gröna bågar! ;D HAHA!
och massa smink och grejs, och de bästa av allt nya jamisar! thihi..

;D


Nu kör vi liksom! ;D


jo just ja..
Ingen idé att ni kontaktar mig på mobilen på några dagar, måste tyvärr vänta på en puk kod! :/


Men nu ska jag fortsätta gorma på :) Tack för en rolig och trevlig dag Cecilia och Emma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skickar räckningen!!

2011-01-25 @ 22:54:54
Postat av: Anonym

schysst, ja väntar!

2011-01-25 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0