23 Januari 2011

Extreme Sara makeover igår, fett nice! =)
Var hos Peder, Carina och Philip och drack kaffe.. Sen på vägen hem kom vi in på ett ganska intressant ämne, emma prata om att plugga vidare..
De enda är väl dock att de var i Vännäs eller Umeå de där som hon skulle plugga till var, så.. Vi får se..

Så just nu ser de eventuellt ut så här nu mer..

1. Jag fixar klart skolan.
2. Emma börjar KANSKE plugga vidare.
3. Flytt till Umeå / Vännäs. ( vilket de nu blir )


Men som sagt, allt är ett kanske, förutom nr 1.. Men kan bli kul, börja om på nytt :)
Aja, film nu, tjarå!


Over and out!
/ S

Kommentarer
Postat av: Tant Camilla

Men tjejen,ska du flytta åt mitt håll??:)

2011-01-23 @ 18:31:27
Postat av: Sara

Haha just nu står de bara som ett frågetecken än så länge :) Får se mot sommaren, men neråt ska jag iaf sen när jag har fixat klart skolan! :)

2011-01-24 @ 03:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0