22 Januari 2011

Jahaja lördag hela dagen idag, vaknade för några timmar sen av att Cici kom och väckte oss.. Men först imorse så var Emma tydligen in och väckte mig, vilket jag inte har nå minne av.. Och sen Cici.. Jisses säger ja bara ;D haha..
Igår så var vi hos Peder, Carina och Philip och hälsade på drack kaffe, fikade och surrade på som vanligt, mycket trevligt :)
Sen iaf for vi till stan, jag hämta ut snuset som hade kommit! FEEETT NAJS! =D
Sen kom Cici, slutade med att vi for tillbaka till brännberg, hämtade nå köttfärs och nyckeln hem, så Cici har en nyckel nu när hon är inneboende på soffan :) For tillbaka till Peder, Carina och Philip och socialade :) haha, ja nog får man sig alltid ett gott skratt av dom :)
Carina målade mina naglar, de känns inte riktigt som jag.. Men tänker jag inte på de så är de helt okej, haha! ;D
Idag blir de att plocka lite hemma, fara och handla, och bara vara typ..
Men nu ska jag fortsätta gorma på för mig själv.. :) Kanske skriver sen..


ATT HA EN INNEBOENDE SOM ÄR MORGONPIGG ÄR INTE RIKTIGT OKEJ!


Förresten puss och kram och nyp i stjärten Philip. (skrattar)
Over and out!
/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är heeeelt okej :))))) hihhihihih

2011-01-22 @ 14:21:25
Postat av: Anonym

det är fan inte okey :o men bara för att du är så snäll och gullig cici så får du stanna :) hahahha

2011-01-22 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0