21 Januari 2011

Dagen började med att jag vaknade runt 9 snåret, men somna om sen.. Så blev inge körskola iaf, så tar de på måndag efter skolan :)
Sitter och klurar på om man sku ta och åka hem till stan sen, trist men ändå lockande..

Har hunnit fundera en hel del, som vanligt..
Vet inte riktigt hur jag ska göra eller vad jag ska göra med vissa grejer.. Men jag gör som jag är van, jag slänger dom på hög :) sen så går de som de går.. De är inge mer än så liksom..

Nå väl, Emma är iaf på g hemåt från Kiruna nu, ska bli kul..
Nej nu ska jag hoppa i duschen, sen blite morsans leverbiffar till middag.. Inte så mycke för lever, men såsen är god! ;D HAHA!
Skriver mer sen,.


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0