18 Januari 2011

Mitt nya liv.. Kan bli svårt, men man måste våga för att vinna!

1. Fixa de där jävla körkortet..
2. Skaffa gym kort.. (ska vara smal till i sommar)
3. Lägga all tid på kompisar!
4. Sluta vara sån jävla pensionär, och leva livet!
5. Flytta från Boden! =)
6. Skaffa ett jobb.
7. Börja playa.. (why not, kärlek är bara problem)
8. Försöka att inte vara så blond och blåögd..


Eller okej, ska försöka med allt förutom 7an kanske.. Kom just på att jag hatar players! :p
Men lägga ner allt ett tag iaf, de är nog de som behövs.. Att tycka om nån sjukt mycke sen skiter de sig bara, de är inte de coolaste som finns!
Men nog pratat om de, jag lever i nuet och tar dagen som den kommer.. Man ska inte planera om man inte kan fullfölja de, en dag i taget alltså.. :)
De kan ju inte bli bättre? jo de hade de faktiskt kunnat bli..
Men känner mig mest känslokall och likgiltig just nu, finns bara en sak jag bryr mig i, och de verkar vara försent..

Nej nu ska vi njuta, för nu börjar leken! ;D
Kan ju alltid koppas på de iaf..
Nu ska jag och Sally gå ut på en lååång promenad så man kan rensa hjärnan!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0