15 Januari 2011

Igår kom ju som sagt syrran hit, kul att ha nån att sociala med blir så tyst och tråkigt efter ett tag när de bara är jag och Sally.. :)
Igår så blev de lite av en stor städning, eller nää.. glömde att dammtorka, men får väl göra de idag iställe så jag håller mig sysselsatt :)
Igår så gick vi över till Kini, var hur trevligt som helst.. Länge sen man suttit och druckit kaffe me henne och bara surrat skit! =)
Sussi var där när vi kom, hon gick efter ett tag iaf, sen kom Kent, och sen Robin :) Trevligt.. =)
Blev mycke gorm och skratt iaf ;b haha! Sen så gick jag hem en sväng och skulle hämta laddaren, (Kini bor bara i huset bredvid) ja vad ser jag inte då, heeeeeela köket upp och ner, Sally hade alltså haft kul.. Men jag tyckte inte de var så kul, var bara att börja plocka glas.. Så fick dammsuga och skura en gång till :p
Sen när jag gick tillbaka till Kini så höll Ida och hon på att berätta historier iaf, haha.. Blondin skämt, var inte många jag skratta åt kan jag ju säga..
Antingen är jag bara trög eller så var jag extremt trött .. :p

Vad får man om man stoppar en blondins hjärna i en plastpåse?
- En airbag.


Sen när vi kom hem surrade vi på, gick och la oss.. Då ropar Ida "Sara, jag tror Sally spyr", jag sprang dit.. Jo mycket möjligt.. Att torka spya mitt i natten var inte så fränt.. Så där förstördes några timmars sömn, så jag började kolla tre kronor iställe, såg klart säsong 10.. Fan va jag var arg när jag såg slutet av sista avsnittet.. haha!
Somna väl iaf kring halv 5 -5 tiden, sen vakna jag när syrran klev upp kring tio över 7, fyfan.. Känner mig död.. En power nap hade inte varit fel kan jag ju säga!
Får se vad som händer sen ikväll, förhoppningsvis en tidig kväll.. :)


Btw, börjar vara taggad på att pierca ögonbrynet igen, saknar min piercing.. :/ fast ändå inte.. Vet ju bara hur de gick sist, tror jag har ett segt läk kött.. Så frågan är om jag ska pierca eller inte, inget lätt val :p
Haha nä men nu tror jag att jag ska dra en power nap, bloggar mer sen kanske! :)



Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0