14 Januari 2011

Ny dag och nya bekymmer.. Och mitt bekymmer just nu är att jag snart måste slå in pannbenet på grannarna! Fyfan så less jag är på att höra dom sjunga, eller iaf att dom tror att dom kan sjunga! :s
Fyfan!! Inte helt okej...

Hahaha, började skura inatt kring 3 tiden.. Hade slut snus och var inte trött.. Då gåre så, haha! :b
Ska på tal om ingenting snart dra fram dammsugaren! :) Lika  bra få de bort gjort så man slipper tänka på de sen..
Jo just ja, får ju inte glömma att syrran kommer hit och sover sen, ska bli trevligt.. Länge sen vi umgicks jag och hon.. Eller de var ju när de var pub i Gunnarsbyn, men de räknas inte.. Då vare ju fullast vinner! ;D

Mja, men får se sen vad vi hittar på.. :) Den som lever får se, hon ville iaf att vi skulle göra nå kul som förr i tiden.. Men mitt minne har ju börjat svika lite, (får tänka på åldern) haha...

Febern har gått övet nu iaf :) och förkylningen är på väg att gå över också, nu fattas de bara att rösten kommer tillbaka.. eller de har den ju, men att jag börjar låta som mig själv igen! :) men de är på god väg ! =D
Nu väntar jag bara tills pengarna börjar rulla, ska be Ubbe skriva på nå papper från csn på måndag så kommer de fixa sig snart, sen så blire fan att fara på ikea..
Köpa nå lack hyllor och tavel list eller va de nu heter :o Måste få iordning..
Emma tycker att " känslan av rummet är väldigt kallt" så får fixa till så gått de går :p jag tyckte bara att jag kunde stöka ner när hon sa de, men de gick inte för sig.. :p


Ang inlägget igår, jag vet inte riktigt vad jag ska säga förutom att jag menar allvar.. Hade vi bott närmare varandra så hade de ju varit guld, men nu gör vi tyvärr inte de.. Men de betyder inte att jag inte är villig att ändra på de senare med tanke på att den här killen har verkligen fått mig att känna mig speciell..
Ja menar, hade lika kunnat ta första bästa här om de hade varit så.. Men de skulle inte kännas rätt, och då tänker jag verkligen inte göra nått.. Men huvudsaken är att han blir lycklig, då blir jag glad iaf :)


Btw, Grattis Jimmy, älskade kusin! 17 år idag, de tar sig... Snart är du en stor pojke, suttit och tänkt tillbaka.. Tänk dom gånger när vi var mindre, umgicks hela tiden, vi var som katt och råtta! Och de slutade alltid med att du fick gråta.. (förlåt, men de är preskiberat nu) Men en gång kommer jag aldrig glömma, de var när vi lekte kurra gömma eller taffat, och jag slog dig med ett trä baseboll trä i huvudet, och du fick hjärnskakning.. (fast trä mot trä brukar inte göra så mycke) haha, nä men Du ska veta att du betyder mycket för mig, jag kommer ALLTID finnas vid din sida vad som än händer! :) <3


Nu ska jag gå till affären en sväng sen hem och dammsuga :)
Ser ut som jag vet inte vad här.. Men de ska det bli ändring på.. Hehe!


Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0