13 Januari 2011

Fyfan så jobbigt de är att vara sjuk, men börjar bli på bättringsvägen iaf åh de är skönt som fan!
Men att ligga dyng förkyld, utan röst och ha feber.. ont i varje led som finns i kroppen.. de är fan inte kul!
Förutom de så börjar Sally bli bättre också, såren har läkt och de ser betydligt bättre ut, hoppas hon får ta bort tratten snart iaf, gör gode jääävla ont när hon kommer med full fart och springer in i en.. :p

Förutom de så börjar jag vara less på alla jävla funderingar, de är som att dom aldrig tar slut de kommer bara mer och mer hela tiden!
Sen kan jag ju säga att jag hatar att vänta.. Men ändå vill jag ju inte stressa han eller förlora han.. Men ändå inte stå och stampa på samma plats hela tiden..
Jag vet inte hur han tänker alls i de här fallet!
Han sa "man måste våga för att vinna" och de är ju sant, men de känns som att han inte vågar.. :/

Men bara för att de sket sig med tidigare förhållanden, så behöver de inte göra de med nästa... Och speciellt när de är helt olika personer de handlar om!
Visst, jag förstår han helt fullt ut när han säger att han inte gillar distansförhållanden, men de måste ju liksom börja nånstans?
Och innan jag skulle flytta så har jag ETT litet jävla ynkligt krav, och de är att göra klart skolan! Förutom de så hade jag kunnat göra vad som helst för den här killen! Garanterat vad som helst!

Men tror inte han inser de, är lite små rädd att han kommer inse allt de när de är försent.. Trist att säga, men de är nog så!...
I vanliga fall hade jag backat för väldigt länge sen, men känns som att de kan finnas nå....
Hade jag bara fått chansen så hade jag aldrig släppt taget, för jag har verkligen aldrig känt så här förut!

Sen har jag funderat lite på utsidan eller insidan..
Folk som bara går på utsidan är fan ingenting att ha, man tar ju inte personen för att den är snygg eller ser bra ut! För sånt om nånting är ju lågt som fan!
Man tar ju antagligen personen i fråga för hur den är på insidan, de är liksom bara ett + i kanten om man ser bra ut.. Anser jag iaf, jag kanske har fel.. jag vet inte!
Samma sak gällande om man är "rik" eller inte, vem fan skulle vilja ta en person bara för ens pengar och man får saker?
Nej nej nej! Man tar en person för att man TYCKER OM / GILLAR personen i fråga!

Och de sista jag säger just nu...
Han är hur snäll som helst, han har hemskt dålig humor ( men jag gillar den iaf :] ), och som sagt.. + i kanten, han ser väldigt bra ut!
Jag hoppas verkligen att han börjar inse snart att jag gillar han för den han är!




Over and out!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0