Slö surfning!

Varit och druckit kaffe hos några vänner, nu sitter jag och fördriver tiden lite med spotify..
Har helt tappat lusten till allt som har med internet att göra just nu, förutom bloggen och spotify typ, istället så kan man lika se på tre kronor..
De är också ett tids fördriv som man kan pyssla me!

Skulle beställa snus ikväll, men ofc så kommer jag inte ihåg mitt konto nummer..
Så får väl ta de imorgon =D
Liite less på ettan just för tillfället, så nu måste vi ha nå godare! ;)

Dagens låt : Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar

Önskar just nu för tillfället att jag hade varit långt ifrån sverige, en RIKTIG jävla supar semester hade inte varit fel..
Bara så man får glömma allt för en stund iaf, tror fan jag måste boka en resa snart eller ska man kanske satsa pengarna på big power meet? ja de är frågan de...
Hade varit fett kul med båda sakerna, men tror nog fan de blir power meet..
Jänkare, alkohol och män, vad mer kan man begära? ;)


Haha, nä nu nått avsnitt av tre kronor och sen slagga.. Tänkte försöka ta mig upp någolunda i tid imorgon och umgås med världens bästa Philip :)



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0